شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

بابا و مامان و تو

شایان خطر

1391/8/16 21:46
نویسنده : مامانی
542 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شایان 8 ماه و یک هفته است. حالا دیگه پسرکم غذا می خوره آب میوه می خوره و شبها هم تند تند بیدار می شه قبلا این طور نبود اما انگار هر چی بزرگتر می شه وابسته تر می شه. شایانی حالا دیگه از زور کنجکاوی در طول روز فقط وقتی می خوابه که در واقع از خستگی بیهوش شده باشه. و مهمتر از همه اینکه هنوز یکماه و یک هفته از چاردست و پا رفتنش نگذشته می خواد بایسته. من دیگه به هیچ وجه نمی تونم تنهاش بزارم همش دستش رو می گیره به اینطرف و اونطرف و بلند می شه و جالب اینجاست که یک دفعه هم دستش رو رها می کنه و با صورت می خوره به درو دیوار. حالا دیگه من هم بعد از حدود 8سال و نیم مجبور شدم بمونم خونه اما از این وضعیت خوشحالم اخه خیلی لذت داره که همه لحظه های رشد پسرکم رو تماشا کنم. اما خوب حسابی هم از آدم انرژی می گیره دنبال یک وروجک دویدن. پریروز پسرکم داشت دستگاه بخور رو می انداخت روی سرش که تو هوا گرفتم. خلاصه واسه خودش شایان خطری شده.

اینم چند تا عکس

شایان بیدار شده

شایان بامزه بازی در می یاره

اینم از خونه به هم ریخته

منو بیارید بیرون از اینجا

 ١٦/٠٨/٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محدثه
30 آبان 91 8:02
من هميشه مي دونستم كه اين آقا شايان زود راه مي افته.آخه علاقه خاصي به سرپا موندن داشت. عكساشم خيلي خوشكلن
شبنم
8 آذر 91 21:24
بابا پهلووووووووووون
مریم
19 آذر 91 10:17
من عاشق این عکس شایانم مثل مردا جذبه داره البته بقیه عکساشم نازن.دست مامانشم درد نکنه انقدر براش زحمت می کشه