شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

بابا و مامان و تو

شایان چهار دست و پا راه می ره

1391/7/11 11:17
نویسنده : مامانی
359 بازدید
اشتراک گذاری

شایان عزیزم الان خیلی وقته که دیگه قلت می زنه و می خزه . اما از 5 مهر شروع کرده و چهار دست و پا می ره و وقتی هم که خسته می شه و کم می یاره شروع می کنه به غر و نق.

پسر گلم دیگه یواش یواش سوپ می خوره ، ماست و فرنی هم می خوره و حسابی آقا شده. و متاسفانه 6 مهر برای اولین بار سرما خورده بودکه بردم دکتر و دارو داد البته پسرم قویه و زود خوب شد الان یکمی مماخش نشتی داره. اینم عکسش در حال خواب شبی که سرما خورده بود.

شایان سرما خورده

 

 شایان ماست خور

شایان خوشگلم رو امروز رسما گذاشتم مهدکودک . پسر گلم گریه نکرد . اما دو روز که برای تمرین گذاشتم حسابی منو از هر زندگی بدون حضور خودش بیزار کرد طوری که حتی به قیمت ازدست دادن کارم هم نمی خواستم بزارمش مهد گفتم چشمم کور خودم نگهش می دارم. اما مربی مهد باهام حرف زد و گفت ما مواظبش هستیم و نگهش می داریم و شما کارتو نگه دار. اما الان که اومدم سرکار خدا معلوم نیست  که اصلا باهام قرارداد ببندند یا نه. هر چی خدا بخواد پسرم . به هر حال تو فصل جدید زندگی رو برای من و بابا ورق زدی و باید تغییراتی رو بپذیریم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محدثه
19 مهر 91 22:18
ای جانم چه شایان نازی.اصلن خیلی هم خوبه که مامانش بیشتر پیشش باشه تا بزرگتر بشه مگه نه مامان زیبا؟
زینب
30 مهر 91 20:41
شایان جونم این خاله زینب بی معرفتت که یه بار اونم تو تاریکی فقط روی ماهتو دیداما خوشگلم خیلی دوستت دارم و دلم برات تنگ میشه.همیشه فکر میکردم بچه زیبا رو هرجور باشه خیلی خیلی دوست خواهم داشت اما حالا خیلی خیلی دوستت دارم نه بخاطر زیبا برای خود خودت شایان جونم
mahtab
15 آبان 91 22:15
salam khale lotf kon ax haye bishtari az juje shine bezar