شایانشایان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

بابا و مامان و تو

شایان غذا می خوره

1391/6/16 11:09
نویسنده : مامانی
417 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم رسما از روز 2 شهریور وقتی که هنوز 5 ماهش رو پرنکرده بود برای اولین بار شروع به غذا خوردن کرد. با دستور خاله مریم براش حریره بادام درست کردم. و شایان خیلی خوشش آمده بود و ملج و مولوچ کنان و با اشتها می خورد. جالب این که تو فاصله ای که قاشق بعدیو براش ببرم جیغ و داد می کردو هول می کرد. با این حرکتش احساس کردم چه ظلمی کردم که انقدر دیر شروع به غذا دادن کردم. احساس می کنم شایانی از ابتدای چهارماه نیاز به غذا داشته. ولی خوب می گن اگه غذا زود شروع بشه ممکنه نی نی زود از شیر سیر بشه و این خوب نیست. پسر گلم الان دیگه دو وعده با زور از ما غذا می گیره و حسابی همه جا می خزه و غلت می خوره. و از صبح که بیدار می شه شروع می کنه به زبون خودش حرف زدن و این کارو تو طول روز خیلی تکرار می کنه. فکر کنم بچم خیلی خوش صحبت باشه. و البته نیاز به مراقبت بیشتر داره و باید وارد مرحله امن کردن خانه بشیم.

می ایی بازی کنیم

من گشنمه

راستی الان دیگه داریم دنبال یک خونه دو خواب شاید و یا حداقل بزرگتر می گردیم پسرکم دعا کن به پولمون یه خونه پیدا کنیم که دیگه تو هم راحت تر باشی عزیزم.

شایانی دوباره تو این تعطیلات پنج روزه به شمال رفت بهمراه احسان و آرمان(پسرعمه) و محمد پسر خاله فکر کنم خیلی خیلی بهش خوش گذشت.

 

ارتفاعات پیست دیزین

شایان کنار دریا

اولسن شن یازی

شایان در مسیر برگشت

پسرم از تماشای بازی فوتبال آرمان و محمد غش می کرد از خنده. و حس می کنم کاملا مفهوم بازی و شلوغ کردن رو درک می کنه و به محضی که خودش هم راه بره این رفتارهارو تقلید خواهد کرد.

واقعا که تماشای فرایند رشد جسمی و حرکتی و هوشی بچه لذت بخش ترین فصل زندگیه. امیدوارم پسر گلم و همه بچه های این نسل فارغ از هر غم و غصه ای با تلاش خودشون و گردش خوب روزگار خوش و عاقبت به خیر باشند.

دلم می خوادبا صدای بلند آرزو کنم

 زنده باد ایران زنده باد فرزندان ایران.

13/6/91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهره
18 شهریور 91 13:26
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
باران قلنبه
31 شهریور 91 17:57
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش مستقیم تو وبم مراجعه کنید.در ضمن اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید منتظرم یادتون نره هاااااااااااااااااا یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه ففط تا امشب مهلت دارید
زینب (مامان امیر عباس)
8 مهر 91 13:28
سلام ماشالله خیلی نازه .. دعا کن خدای مهربونم به منم یه نی نی ناز بده ... اولین فرشته زیبام و با اون چشمهای خوشگلش و که برد پیش خودش ... خداقل یه بچه سالم و صالح بهم بده ...آمین
شبنم
8 آذر 91 21:26
وای من قبونه اون پاهای شنیت یشم عزیییییییییییییزم